FANDOM

Sans bir iskelet ve canavardır, ayrıca ilk bölüm olan Megalomaniac'dan beri Glitchtale'da varlığını sürdürüyor.

Sezon 1'de önemli bir rolü vardı fakat Sezon 2'de gereksiz bir karakter konumuna düştü. Özellikle Betty tarafından ruhu alındığı zaman.

Sans Zedrin tarafından seslendiriliyor, ayrıca Zedrin Gaster karakterini de seslendirmektedir.

Yetenekler Edit

  • Teleportation : Bu yetenek Sans'a belirli bir menzile kadar istediği yere ışınlanmayı sağlıyor.
  • Bone Attack : Bu Sans'ın ana yeteneklerinden biridir, rakiplerine kemikler atmayı veya kemik atakları yapmaya sağlıyor.
  • Gaster Blasters : Bu yetenek "GasterBlaster" adı verilen bir ışın silahı benzerimsi bir büyülü silah ortaya çıkarıyor, bu silah ile rakibin ataklarına karşı defans yapmak için siper olarak kullanılabilir veya rakibe saldırı yapılabilir.
  • Gaster Blastermination : Sans'ın özel atağıdır, bu atakla sınırsız sayıda "GasterBlaster" silahı ortaya çıkar ve duvar şeklinde pozisyon alırlar.
  • Greater Stats : Sans Frisk'in ruhunu aldığı zaman etkinleştirilebilen bir özel yetenekdir. Sans'ın HP'si 21 olacaktır ve DF 999'a yükselecektir. (Not: Sans'ın ATK hala 1.)

Kişilik Edit

Sans rahat bir kişiliğe sahiptir. Tembelliği Flowey'in RESET'lerini öğrenmesinin bir sonucudur. Fakat Continue'nun sonunda, zaman çizelgelerinin artık sıfırlanamayacağını anladı. Bu ona doğru olan için savaşması, arkadaşlarını ve sevdiklerini her şeyden daha fazla savunması için gereken motivasyonu verdi.

Sans genellikle anlaşılabilir bir canavar olsa da, aşırı derecede ciddi olabilir. Örneğin, Dust bölümünde, Frisk sıfırlama konusunu düşündüğünü itiraf etti, Sans ona zarar verecek kadar sinirlenmişti ki Asriel ona müdahale etti. Aynı zamanda gözlemcidir, kötü şakalardan hoşlanır ve söz vermekten nefret eder.

Görünüş Edit

Sans Papyrus'un yarısı büyüklüğündeki iskelet görünümlü bir canavardır. Beyaz kıyafetinin üstüne koyu mavi bir ceket ve gri bir kapüşon giyerdi. Ayrıca üzerinde çizgileri olan siyah bir şort, ve beyaz bir terlik de giyer.