FANDOM

Jessica Grey ayrıca "Jessica" olarak biliniyor. Jessica Sezon 2 başlarında baş kötüydü fakat Do or Die bölümünden beri Betty'in Jessica'ya ihanetinden sonra artık baş kötü değil ve "İyi" tarafına geçmiş gibi görünüyor.

Maalesef devrilen bir binanın altındaki enkazda öldü. (Game over 2. Bölüm)

Jessica MEMJ0123 tarafından seslendiriliyor. Kendisi aynı zamanda Alphys'i ve Agate Lightvale'i seslendiren kişidir.

İlk Görünüş Edit

İlk göründüğü zaman, Jessica siyah saçlı ve gri renkli perçemleri olan, orta yaşlı bir kadındı. Bir avukat kıyafetini andıran koyu mavi bir ceket ve kahverengi ayakkabılar giyerdi. Ayrıca, gri renkli gözleri vardı.

Şimdi Edit

Papyrus tarafından affedildikten sonra, ruhunun özelliği, bütünlüğü geri kazandı. Bu onu daha genç biri gibi gösterdi. Daha renkli bir ten rengi ve mavi bir göze sahip oldu. Gri renkli perçemleri ve gözlerinin yerini mavi renk aldı.

Game Over'da tekrar bütünlüğünü kazanmasına rağmen, Love sırasında bu görünümünü kaybetti.

Çoğunlukla Gri Edit

Gaster tekrar Jessica'nın onurunu kırdıktan sonra saçları gri renge döndü. Gözlerinin üst kısımlarında bir tutam mavi rengi, geri kalan kısmı ile gri renginden oluşuyordu.

Kişilik Edit

"HAYIR DEDİM! Birleşmeye gitmeyeceğim. Hiçbir şeyi imzalamayacağım."

"Tıpkı senin gibi... Ben de herkes için barış istiyorum."

"AMA BEN OLMASAYDIM O HAYATTA OLACAKTI! (Ağlamaya başlar) Çok özür dilerim! Kimsenin beni affetmesini hak etmiyorum! Nasıl telafi edebilirim bilmiyorum. Keşke geri dönebilseydim ve..."
İlk görünüşünde Jessica ısrarcı biri gibi görünüyordu. AMD'nin lideri olarak, insanların canavarlardan daha üstün olduğuna inanmaya kararlı olduğu görünüyor. Canavarlara karşı oldukça düşmanca davranıyordu. Jessica, Asgore'un kızını öldürdüğünü öğrendiğinde, olumsuz tepki verdi ve canavarlara karşı intikam duygusu hisseder oldu. Ve canavarları yok etmek için bir komplo kurdu.

Jessica Bete ile çalışırken, kızının intikamını alarak iyi iş çıkardığına inanıyor gibiydi. İntikam yüzünden öylesine kördü ki, kendini canavarları öldürme noktasına kadar götürdü. Yine de kızının intikamını almak için fazla ileri gitmedi. Bete ona Dust'ta zarar verdiğinde, duygusunda bir değişiklik oldu ve diğer canavarlarla birlikte kalmaya karar verdi. Ondan sonra kötü bir karakter olarak görülmedi.

Do or Die'da yaptıklarından ötürü özür diledi ve Asgore ile Papyrus'tan affedilmeyi istedi. Papyrus onu affettikten sonra, Bütünlüğü'nü tekrar kazandı ve böylece ana bir karakter haline geldi. Suçlarını telafi ettikten sonra, yardımsever, nazik ve Bete'yi yenmeye kararlı olduğunu ortaya çıkardı. Sans'ın ölümüne katkıda bulunduktan sonra Gaster'in güvenini tekrar kazanmaya çalışıyor gibi görünüyordu, bunun nedeni büyük olasılıkla kötü bir insan olarak görülmek istememesiydi.

Love bölümünde Gaster tarafından küçük düşürülünce gücünü tekrar kaybetti. Game Over'da görüldüğü gibi yaralanmış olmasına rağmen, diğerleriyle iyi anlaşıyordu.

Trajik bir karakter olması nedeniyle, Jessica muhtemelen Travma Sonrası Stres Bozukluğu'ndan (TSSB) muzdaripti. Bu, kızı Alina'nın Ebott dağına çıkması nedeniyle kendisinin yaşadığı flashback'lerde görüldü.