FANDOM

O soykırım yolunu başlattı, ben sadece işi bitiriyorum.

Chara Dreemurr yer altına düşen ilk insandır. Ayrıca Sezon 1'in baş düşmanı, Sezon 2'nin baş karakterlerinden de biridir.

Chara, Frisk ve Copper Lightvale'in sahip olduğu özelliklerin aynısı olan bir KARARLILIK ruhuna sahiptir.

Chara, Lumisau tarafından seslendirildi.

KişilikEdit

Bozulmuş ŞekildeEdit

Gerçekten bu kadar aptalca bir şeyi umursayacağımı mı düşünüyorsun?

NEFRET tarafından yozlaştırılan Chara, başkalarına sempati duyamıyor. Bunun en güzel örneği, Chara'nın Flowey'in kolunu yırtması, Amalgamateler'i pişmanlık duymadan öldürmesidir. Chara madalyonunu kırdığında da ağlarken görülmüştür.

Doğal ŞekildeEdit

Nötr kişiliği, önemseyici ve sempatiktir. Sabit bir duygusal seviyeye sahip olan Chara, duyguları ve acıları hissedebilir. Frisk'in kendisine NEFRET bulaştırmasındaan ötürü ona bir kin beslemekteydi. Buna rağmen, Chara hala Frisk'i bir arkadaş olarak çok önemsiyor. O silindiğinde hıçkırarak ağlaması gibi.

Yetenekler Edit

  • Işınlanma: Chara, saldırıları önlemek için ışınlanabilir.
  • Güçlendirilmiş Yetenekler: NEFRET'in etkisiyle, Chara'nın amacına odaklanmasını sağlar ve amacından saptırmaz. Ayrıca normal bir insana göre süper özelliklere sahip olmasına sebep olur, üstün savaş yetenekleri veya hız gibi.
  • Sıfırlama Engeli: Tıpki Gaster gibi, Chara Frisk'in RESET özelliğini devre dışı bırakabilir.
  • Silme Tuşu : Chara alternatif bir SIFIRLAMA tuşu yaratabilir, buna "SIFIRLAMA" deniyor ve tüm zaman çizelgesini kalıcı olarak silecek kadar etkili.
  • Ruhların Hançeri : Chara'nın ana silahı ve bıçağı, rakiplerini sadece 1 hasar da öldürmeye yetecek kadar güçlü.
  • Özel Cehennem: Chara özel cehennem adlı özel saldırısıyla zemini lava benzeri bir alana çevirip rakiplerini anında yok edebilir, ayrıca bir ışın veya kalkan olarak da kullanılabilir.
  • FILE 0 : Oluşan hatalar, Chara'ya "FILE 0", adlı bir özellik kullanmaya izin veriyor. Kendi LV, HP, ATK, DEF istastiklerini istediği gibi değiştirebilir.