FANDOM

Bete Noire yada Betty ismi ile bilinen şeytani karakter Sezon 2'nin baş kötüsüdür ve KORKU ismiyle bilinen pembe renkli bir ruhu vardır.

Betty insanlar ile canavarların barış içinde asla yaşamamasını sağlamak için yaratılmıştır. Görevini tamamlamak için güç arar, ve normal insan duygularından yoksundur.

Görünüş Edit

Bete fiziksel olarak pembe-uçları olan ortası uzun, kahverengi saçlı sevimli bir on-on iki yaşındaki bir kız olarak görünür. Rhabdophobia büyüsünü kullanabilmek için ne kadar yakınsa saçları o kadar pembe olur. Rhabdophobia onun için kullanılabilir olduğunda, saçları kahverengi iz bırakmadan tamamen pembe olur. 

Nefret Edit

NEFRET onu kontrol ettiğinde daha parlak hale gelen pembe gözlere sahiptir.

Ve göz bebeği, ne kadar Nefret kuullanıldığına bağlı olarak koyulaşır ve NEFRET onu devralırsa ağzı çarpıklaşır ve tamamen siyahlaşır.

Birleşmiş Edit

Ruhu birleştiğinde, göz bebeği koyu pembe tonuna bürünür ve ağzı Akumu'nunkine benzer şekilde daha çarpık olur. Vücudu boş bir maddeyle değil, pembe ve büyülü bir maddeyle dolu olur

Yetenekler Edit

  • Korku Mızrağı: Bete Noire kurbanlarını veya rakiplerini öldürmek için kullandığı ana silah ve mızrağıdır. Bu mızrağın ayrıca ek bir özelliği vardır bu mızrakla herhangi biri öldürüldüğünde ruhu parçalanmıyor ve canavarlar öldüğü zaman ölümden sonra canavar ruhları parçalanmaktadır fakat bu mızrak sayesinde ruhlar parçalanmıyor ve Bete Noire canavar ruhlarını bu şekilde ele geçirebiliyor.
  • Kabusların Silahı: Bete Noire Akumu'yu bir silah olarak kullanabilir. Akumu bir Tırpana dönüşebilir Bete Noire'de böylece onu bir silah olarak kullanabilir ayrıca Akumu Bete Noire olmadan da kendisi bir tırpana dönüşebilir bu şekilde 2 ye 1 atak gerçekleştirilebilir.
  • Rhabdophobia (Sihir fobisi): Bu özel atak ile Bete Noire düşmanlarının büyüden yapılmış silahlarını kendi tarafına çekebilir ve kendi emrine alabilir, onlara karşı kullanabilir.
  • İlüzyon Manipulasyonu: Bete Noire herhangi birinin anılarına veya hafızalarına girebilir kişinin geçmişinde yaşanan her şeyi öğrenebilir ve onlara karşı kullanabilir. Örneğin bir rakibine karşı en sevdiği kişi olarak gözükebilir ve onu sersemletebilir.

Kişilik Edit

Sürekli neşe ve enerjiyle dolu olan Bete, ilk bakışta acımasız bir şeyi asla yapmayacak gibi görünüyordu. Doğal halinde neşeli görünüyordu ve genellikle gülümsüyordu. Olumlu biri gibi bir tutum sergiledi ve gelecekte olacaklar hakkında hiçbir zaman endişelenmedi. Aslında, kendini hiçbir zaman umutsuz hissetmemişti. Ayrıca, arkadaşlarına büyük bir sıcakkanlılıkla davrandı ve Jessica ile Frisk'e çabuk alıştı.

Bilgiler Edit

  • Betty Amber'ın kim olduğunu biliyor.
  • Betty Undyne'ı yenecek kadar güçlü değil.
  • Betty'nin ruhunun pembe olma nedeni pembe renginin masum olması ve izleyicileri hem de karakterleri kolayca kandırabilmesidir.
  • Eğer Betty'nin renklerini tersine çevirirseniz, Amber'ı görebilirsiniz. Aynı şey Amber içinde geçerli.
  • Camila neden Betty'nin Asriel'in ruhunu istediğini açıklamadı.
  • Betty "Bete" için bir takma addır.
  • Korku, Cesurluğun zıttıdır.
  • Betty güçlü bir saldırıdan dolayı yaralanabilir, ama onu sadece Kararlılık yenebilir.
  • Betty, Chara'yı yenince zaman çizelgesinin silineceğini biliyor, ama bunu umursamıyor.
  • Betty aslında kullandığı vücudundan ayrılma yeteneğine sahip olacaktı, ama Camila bu fikirden vazgeçti.
  • Betty, Bete Noire büyüsü yapılan ilk kişi değildi. Ondan önce biri daha vardı.
  • Betty NEFRET tarafından kullanılırken saçı pembe olunca, bu Rhabdophobia yapacağı anlamına gelmez. Bu korktuğu anlamına gelir.
  • Betty'nin %100'ünü şimdilik görmedik.
  • My Sunshine bölümünün başında, Betty Toriel'i ve öğrencileri izliyordu.